To Snapchat είναι το νέο παιχνίδι των social media: μια ιδιαίτερη υπηρεσία, με περίεργη λειτουργία!
Ο
χρήστης ανεβάζει ένα κείμενο ολίγων λέξεων, μια φωτογραφία ή ένα μικρό
βίντεο, που δεν είναι όμως ορατό από όλους τους φίλους του, όπως στο
Facebook. Απευθύνεται σε επιλεγμένους παραλήπτες, που έχουν χρόνο από
μόλις 1 έως 10 δευτερόλεπτα για να διαβάσουν το κείμενο και να δουν τη
φωτογραφία ή το βίντεο. Όταν τελειώσει ο χρόνος, το ηχητικό ή οπτικό
μήνυμα εξαφανίζεται, χωρίς να αφήσει ηλεκτρονικά ίχνη.
Η ιδέα
ανήκει στον Evan Spiegel και τον Bobby Murphy, δύο νεαρούς φοιτητές. Η
ιδέα είναι τόσο καλή, που δύο από τις μεγαλύτερες εταιρείες άρχισαν τις
προσφορές.
Η πρώτη ήταν από τον Mark Zuckerberg, για 1 δισ.
δολάρια – ήδη κατά 40% υψηλότερη από όσα είχε δαπανήσει πέρυσι το
αφεντικό του Facebook για να αποκτήσει ένα άλλο ταχέως ανερχόμενο μέσο
κοινωνικής δικτύωσης, το Instagram. Αρνήθηκαν.
Ο Zuckerberg έπειτα ανέβασε την τιμή στα 3 δισεκατομμύρια δολάρια! Αρνήθηκαν και πάλι.
Έπειτα,
μια κινεζική εταιρεία, η Tencent Holdings, προσέφερε 4 δισ. δολάρια για
να αποκτήσει το Snapchat (που ακόμη δεν έχει κέρδη!). Αρνήθηκαν.
Όμως
πώς μπορεί να γίνει κερδοφόρο το Snapchat; Oι διαφημιζόμενοι δεν
πληρώνουν για να δει ο κόσμος μόνο για μια στιγμή το προϊόν τους. Και
δεν είναι λίγα τα 350.000 στιγμιαία μηνύματα που ανταλλάσσονται
καθημερινά μέσω αυτού. Δεν μένει παρά να δούμε την εξέλιξή του.
E-Radio.gr Blog
Δίδυμο – οδοστρωτήρας για το ΕΣΥ Χρυσοχοΐδης και Αδωνης
Πριν από 22 δευτερόλεπτα