Έλληνας ηθοποιός super star στην Τουρκία

Ο Κώστας Κορτίδης, είναι ο Έλληνας ηθοποιός ο οποίος κατάφερε με το ταλέντο του και το ελληνικό του ταμπεραμέντο να κερδίσει τις καρδιές των Τούρκων τηλεθεατών.

Ο Έλληνας από την Πόλη, με τον παππού από τον Πόντο έχει πρωταγωνιστήσει σε πολύ επιτυχημένες τηλεοπτικές σειρές στην Τουρκία, όπως επίσης και σε τρεις κινηματογραφικές ταινίες.

Η συμμετοχή του όμως στην τηλεοπτική σειρά «Merhamet», τον έκανε ευρέως γνωστό με αποτέλεσμα οι Τούρκοι να παθαίνουν πανικό όταν τον συναντούν.

«Στην τηλεόραση έγινα γνωστός τα τελευταία χρόνια. Ειδικά με την περσινή συμμετοχή μου στην πολύ επιτυχημένη σειρά Merhamet, όπου είχα έναν από τους βασικούς ρόλους. Στον δρόμο ο κόσμος με αναγνωρίζει, με σταματά, μου μιλάει και συχνά με φωνάζει με το όνομα του ρόλου μου», δήλωσε ο ηθοποιός.

Ανάμεσα στους πολύ καλούς του φίλους συγκαταλέγεται ο… Σουλεϊμάν, Χαλίτ Εργκέντς, αλλά και άλλοι διάσημοι Τούρκοι ηθοποιοί τους οποίους έχουμε γνωρίσει και στην Ελλάδα από τα τουρκικά σίριαλ.

Ο ίδιος μιλά πολύ καλά ελληνικά, αν και όπως παραδέχεται έχει πρόβλημα με την ορθογραφία.

«Νομίζω ότι μιλάω πολύ καλά ελληνικά. Έτσι μου λένε, έχω βέβαια πρόβλημα λίγο στην ορθογραφία. Στο σπίτι μιλάγαμε ελληνικά, αυτή είναι η μητρική μου γλώσσα. . Τα τουρκικά τα έμαθα αργότερα στο σχολείο. Τώρα πια κανένας δεν μπορεί να ξεχωρίσει αν είμαι Έλληνας ή Τούρκος λόγω της προφοράς. Δηλώνω βέβαια Έλληνας και είμαι υπερήφανος γι’ αυτό», είπε.


Πηγή: Espresso
Share on :
Blog Widget by LinkWithin
 
© Copyright Media Portal 2011 - Some rights reserved | Powered by Blogger.com.